People to people

Egberghs verhoogt uw klanten trouw en helpt uw organisatie groeien. Met gezamenlijk opgezette acties die uw klanten en prospecten benaderen: als individu én op naam. Een directe aanspreking die dialoog stimuleert en zo een meetbare respons garandeert. Een overzicht...
Bekijk de cases

Vind nieuwe klanten

78%
leert u kennen

78% ontdekt uw merk/service persoonlijk

Verhoog loyaliteit

67%
bezoekt opnieuw

67% van uw bestaande klanten komen nog eens opnieuw in contact

Klaar voor groei?

21%
verhoging van sales

Sluit 21% meer deals door een persoonlijke benadering

Hou klanten gelukkig

38%
lachende klanten

Zie een sprong in uw klantentevredenheid met maar lieft 38%

Bronnen: Forbes, DM-Plaza, PrintIsBig, Xerox, MarketResearch

Enkele People-to-People cases


IMES DEXIS
Een gouden tip

IMES DEXIS is marktleider in Maintenance, Repair & Operating (MRO) goederen. Het bedrijf stelt zo’n 280 mensen tewerk in de Benelux. Egberghs voerde een Direct-Marketingcampagne uit.

Doelstelling

Alle preventieadviseurs in België persoonlijk laten kennismaken met de IMES DEXIS-accountmanagers en hun afdeling ‘Veiligheid’. Onze oplossing? Een ‘Gouden tip’-campagne. Een op maat gemaakt doosje met een stalen tip uit een veiligheidsschoen maakte de tip tastbaar en gaf in één klap de ontvanger ook de kans om de kwaliteit van het product te laten testen.

Call-to-action

De adviseur kreeg bij zijn doosje op naam ook een link naar een registratiepagina online. Hier gaf hij zijn voetmaat in. Als hij zijn persoonlijke gegevens vervolledigde kreeg hij een paar veiligheidsschoenen … in de juiste maat natuurlijk.

Maatwerk

Elke accountmanager bracht de schoenen persoonlijk langs bij de preventieadviseurs uit zijn regio of provincie. Deze persoonlijke aanpak in combinatie met de getoonde expertise gaf de klant een extra ‘schoen’ tussen de deur.



Hoe schakelden wij onze expertise in voor IMES DEXIS?

Print

Nieuwe Media

Support

Data



Stad Hasselt – Toerisme Hasselt
Crossmediale Borrelcampagne

Hoe leg je als toeristische dienst contact met de bezoekers van je stad? Daag hen uit met een toffe wedstrijd. Egberghs boog zich over het concept en gaf de actie extra elan online.

Doelstelling

Het vernieuwde Jenevermuseum onder de aandacht brengen. Dus ontwikkelde Egberghs een ‘borrelende’ registratiewebsite. Toerisme Hasselt verdeelde in het infokantoor flyers met een persoonlijke registratiecode. Hiermee registreerden deelnemers zich persoonlijk op de wedstrijdsite.

Call-to-action

Iedere deelnemer maakte kans op duotickets voor het vernieuwde museum én dong mee naar de hoofdprijs: een smaakvolle overnachting voor twee in Hasselt. Je kon je winstkansen op de hoofdprijs verhogen: door jezelf te fotograferen bij het ‘Borrelbord’. Een leuke display die Egberghs maakte en bij Toerisme Hasselt installeerde. Wie de foto met het bord naar de online Borrelbord-galerij uploadde, kreeg automatisch een extra kans.

Maatwerk

Honderden registraties online. Een massale fotostop bij Toerisme Hasselt en een kleurrijke fotogalerij online. Heel wat extra aandacht dus voor de heropening van het Jenevermuseum. Maar ook: heel wat extra adressen voor Toerisme Hasselt. En vooral: een ultiem voorbeeld van de unieke aanpak van Egberghs. Cheers!



Hoe schakelden wij onze expertise in voor Toerisme Hasselt?

Print

Nieuwe Media

Support

Data



MeetIn'Point Limburg
Registratie evenementen

Meetin’point Limburg is een onafhankelijke organisatie met een twintigtal bedrijven die sterk geloven in netwerking als hefboom voor zakelijk succes.

Doelstelling

Een tool die alle leden van de netwerkorganisatie in staat stelt om periodiek gasten uit te nodigen … geautomatiseerd. Egberghs maakte een webapplicatie op maat die automatisch uitnodigingen verspreidt via mail of post – onder de leden én hun zakenrelaties.

Aanpak

Egberghs maakte een webapplicatie op maat die automatisch uitnodigingen verspreidt via mail of post – onder de leden én hun zakenrelaties. Zijn er gasten belet? Dan activeert het systeem een reservelijst. Op die manier zorgt Egberghs telkens weer voor een goede opkomst.

Maatwerk:

Via een persoonlijke login met paswoord en beveiliging bepalen de leden zelf hoeveel en welke relaties ze uitnodigen. De opvolging van de registratie gebeurt automatisch via e-mail en sms. Een persoonlijke aanpak die een vlotte organisatie en hoge respons garandeert.



Hoe schakelden wij onze expertise in voor MeetIn'Point Limburg?

Print

Nieuwe Media

Support

Data



Benieuwd wat Egberghs voor u kan betekenen?

Neem contact op met onze meedenker!
+32(0)11/22.33.32
meedenker@egberghs.be