Imes Dexis

Crossmedia campagne ‘Een gouden veiligheidstip’

Een out-of-the box concept met een ijzersterke inside-the-box veiligheidstip

IMES DEXIS is dé specialist en Belgisch marktleider in producten en diensten voor onderhoud, herstellingen en revisies in de industrie. Daarbij focust IMES op de veiligheid op de werkvloer en de efficiëntie van bedrijfsprocessen.

 

Doel: Belgische preventieadviseurs persoonlijk laten kennismaken met de IMES DEXIS-veiligheidsafdeling.

Concept, uitwerking en coördinatie van de borrelende campagne 100% door Egberghs.

Print

 

Het toegangsticket voor de IMES-adviseurs? Een op maat gemaakte box op naam.

 

In de opvallende box zit een inlay met informatie en een veiligheidstip. Letterlijk, want het is er eentje in metaal.

 

De metalen veiligheidstip is een echte aandachtstrekker (verhoging van de succesrate met 47%) die de IMES-kwaliteit meteen tastbaar maakt.

 

Online

 

Op de inlay vindt de preventieadviseur een link naar een online registratiepagina.

Op de registratiesite kan de preventieadviseur zijn persoonlijke gegevens vervolledigen, inclusief schoenmaat.

 

Geregistreerd? Een bedankmail maakt de communicatie af.

 

Een persoonlijke opvolgmail met doorkliklink verhoogt de ROI met 27%.

 

Alle registratieresultaten zijn continu te consulteren via een online dashboard.

 

 

Personal

Precentieadviseurs die reageren op de onweerstaanbare call-to-action krijgen een IMES-veiligheidsspecialist over de (werk)vloer, mét een paar gratis veiligheidsschoenen. Van maatwerk gesproken.

 

Een voorproefje van hoe we jouw communicatie kunnen versterken?

Beleef het zelf in onze experience room. Je krijgt er een exclusieve tour achter onze schermen bovenop.