eventcommunicatie

Datum: check. Locatie: check. En nu? De organisatie van een event is een complexe job. Want hoe kleed je de ruimte in? Voor welk concept ga je? Wat communiceer je? Via welke kanalen en communicatiematerialen? Hoe zorg je dat je de juiste bezoekers over de vloer krijgt? Hoe bezorg je hen een onvergetelijke ervaring? En nog belangrijker: hoe hou je achteraf contact met je bezoekers? Want je wil tenslotte dat je event optimaal rendeert. Of je nu een nieuw product wil lanceren, deelneemt aan een beurs of een personeelsfeest organiseert, een strategische aanpak van je eventcommunicatie is een must. Voor, tijdens en na.

Vooraf

  • Een eventwebsite
  • Uitnodigingen met een persoonlijke inlogcode
  • Registratie van alle aanwezigen (kosteneffici├źnt want geeft idee voor catering)
  • Herinnering per mail, sms enkele dagen ervoor en enkele uren voor het event
  • Social media communicatie
event Randstad

Tijdens 

  • Ontvangst met registratie, scannen van de persoonlijke codes
  • Naamtags met individuele QR-code
  • Wedstrijd met online registratie
  • Selfiestand met registratie
  • Foto/videocrew
  • Social media communicatie

Na

  • Opvolgingsmail met informatie
  • Foto-album/aftermovie communiceren
  • Social media communicatie

Een voorproefje van hoe we jouw communicatie kunnen versterken?

Beleef het zelf in onze experience room. Je krijgt er een exclusieve tour achter onze schermen bovenop.